cat-right

7 modalități de stimulare a metabolismului

Girl Drinking Water

Mulți dintre noi au un metabolism lent.

Acest lucru poate face într-adevăr dificil procesul de pierdere în greutate și extrem de ușor pe cel de luare în greutate.

Un metabolism lent te poate face de asemenea să oboseşti cu ușurință, astfel încât nu te poţi bucura de tot ceea ce viața are de oferit.

Îţi poţi stimula cu ușurință metabolismul într-un mod natural, dacă știi cum.

Mai jos,  găseşti 7 modalităţi:

  1. Exerciţii fizice intense dimineaţa devreme: o sesiune scurtă de exerciţii intense, atunci când te trezeşti poate face minuni pentru metabolismul tău. Dr. Oz a pledat pentru această metodă de a accelera metabolismul. Cea mai bună parte este că trebuie să faci  doar cinci minute de exerciţii intense pentru a culege roadele toată ziua. Exerciţiile pe care trebuie să le faci sunt chiar foarte simple. De exemplu: alergatul pe loc, sărituri şi câteva genoflexiuni! Măreşte-ţi ritmul cardiac pentru 5 minute.
  2. Consumă alimente mai picante. Condimente, cum ar fi curry, ardei iute, piper negru, chimen, și curcuma toate ajută la accelerarea metabolismului. Scorțișoara, ghimbirul şi nucșoară șunt de asemenea condimente care au acelaşi efect de accelerare a metabolismului. Încercați să adăugați aceste condimente la supe, cartofi prăjiti, musaca, și alte feluri de mâncare. Curry merge perfect în unele tipuri de salate, cum ar fi salată cu quinoa. Unii oameni iubesc gustul de scorțișoară în cafea.
  3. Bea multă apă. Apa este esenţială în acest scop. Bea multă de apă și metabolismul tău va crește deoarece procesul metabolic are nevoie de apă. Este chiar mai bine dacă vă asigurați că ați consumat apă alcalină.
  4. Poate cel mai important: menţineţi glanda tiroidă sănătoasă: Pentru a lucra în mod eficient, tiroida are nevoie de seleniu(seleniul este esențial și pentru un sistem imunitar sănătos, ajutând organismul să se apere de bacteriile și virusurile nocive, precum și de celulele canceroase),
    Seleniu 60 capsule

    Seleniu 100% natural. Află mai multe detalii!

    zinc și iod.  Pentru a obține multe dintre aceste minerale, mănâncă mai multe fructe de mare și fructe cu coajă lemnoasă.

  5. Nu sari peste micul dejun. Din păcate, în această lume rapidă în care trăim, mulți dintre noi au tendinţa de a sări peste micul dejun sau înfulecă ceva cu nutrienți puţini în timp ce ies pe uşă. Aceasta este una dintre cele mai grave greşeli pe care le poţi face pentru metabolismul tău. Mânâncă întotdeauna un mic dejun sănătos. Aceasta ar trebui să includă proteine sănătoase ca ouăle și fructe pline de antioxidanţi, cum ar fi afinele sau căpşunile.
  6. Nu mânca seara târziu. Din păcate, cei mai mulţi dintre noi mâncăm mai mult la cină decât la micul dejun. De asemenea, avem tendința de a lua şi o gustare înainte de culcare. Acest lucru este exact opusul a ceea ce vrei să faci pentru a accelera metabolismul. Încearcă să mănânci mai mult dimineaţa şi mai puţin seara la cină care trebuie să fie cu cel puţin 3 ore înainte de culcare.
  7. Formează-ţi mai multă masă musculară. A face exerciţii cu greutăţi nu este doar pentru culturişti. Construirea masei musculare ar trebui să fie parte din toate programele de fitness. Chiar dacă nu poţi merge la sală sau să-ţi cumperi echipamente de specialitate tot poţi să-ţi formezi masa musculară. Două sticle umplute cu apă pot servi drept greutăţi.
Share Button

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: