Artrită – artroză

Sinonime şi denumiri similare:

Artrită: inflamaţie acută a articulaţiilor/artropatie, osteoartrită, poliartrită, artrită bacteriană, artrită reumatoidă, inflamaţie cronică a articulaţiilor.

Artroza: artrită prin uzură, artropatie degenerativă, artroză primară/secundară, osteoartroză, artroză deformantă.

Definiţie: cauzele pot fi, printre altele, o acidificare masivă a organismului, precum şi bolile autoimune faţă de propriul ţesut osos respectiv cartilaginos.

În tratamentul artritei/artrozei Dr. Pronat vă recomandă administrarea preparatului  REGULAT®:

Modul de administrare al REGULAT®:

Administrare internă: creşterea treptată a dozei administrate, pentru a preveni eliberarea masivă de acid din ţesutul conjunctiv (agravare severă)!!

Săptămână 1: se amestecă 2 x 5-10 picături zilnic cu puţină apă sau preferabil cu ceai alcalin.

Săptămână 2: Se amestecă 1 x 1 linguriţă zilnic.

Săptămână 3: idem. 2 x 1 linguriţă zilnic.

Săptămână 4: idem. 2 x 1 lingură zilnic într-un pahar cu apă.

Dacă una din dozele indicate mai sus cauzează o agravare a simptomelor, încetaţi administrarea de REGULAT®. După ameliorarea simptomelor, reîncepeţi tratamentul cu administrarea unei doze mici.

► comprese cu amestec de apă şi REGULAT® diluat (1:1 sau 1:2).

► la artrită se recomandă de obicei comprese reci, la artroză comprese calde (pachete umede şi calde).

► băi alcaline, vezi la acidoză.

► minerale alcaline, plante medicinale alcaline, „Ja mei!” şi SPIRULINA BASE (spirulină) pentru neutralizarea şi eliminarea acizilor din corp, argilă verde pentru băut.

► împachetări cu argilă verde pe zonele dureroase.

► evitaţi alimentele care facilitează producţia de acizi (de exemplu carne, dulciuri, băuturile alcoolice).

► mişcarea articulaţiilor, însă fără suprasarcină.

► după consultarea medicului terapeut, masaj cu ventuze pentru îmbunătăţirea alimentării cu substanţe nutritive şi reducerea inflamaţiei.

Dacă v-a plăcut acest articol, v-ar putea interesa:

Regulat Regulat Diabetic Regulat ProMetabolic