Afecţiuni cardiovasculare

Sinonime şi denumiri similare: afecţiuni cardiovasculare funcţionale, probleme ale sistemului cardiovascular.

Explicaţii: termen generic pentru hipofuncţia sistemului cardiovascular. Clarificarea cauzelor stă pe primul loc (insuficienţă cardiacă, afecţiuni vasculare, vagotonie etc.).

În tratamentul afecţiunilor cadiovasculare Dr.Pronat vă recomandă administrarea preparatului REGULAT®:

Administrare internă: 2 x 1 lingură zilnic într-o ceaşcă de ceai de păducel (cald).

► aplicarea pe regiunea cardiacă a unui amestec din apă şi REGULAT® diluat (1:1).

► hepatopatiile pot cauza de asemenea senzaţii cardiace – comprese pentru afecţiunile hepatice.

► poziţie înaltă a diafragmului, atinge apexul cardiac – compresă abdominală cu amestec din apă şi REGULAT® diluat (1:1).

► exerciţii cardiovasculare, mese uşoare, mici, tratamente după metoda  Kneipp.

► Atenţie la semnalele preventive!

► în cazul tulburărilor cardiace puternice, betablocantele sau preparate digitale pot fi completate cu picături Strophantus D4 sau Digitalis D30 şi adăugate în amestecul REGULAT® – ceai de păducel (5 picături/ceaşcă). Această combinaţie îmbunătăţeşte activitatea inimii, creşte vascularizaţia şi aprovizionarea cu oxigen a inimii şi prelungeşte faza de refracţie.