Gastrită acută şi cronică

Sinonime şi denumiri similare: gastrită, ulcer gastric, inflamaţie a mucoasei gastrice.

Explicaţii:

1. Cauze externe: alimentaţie deficitară: ca de exemplu mâncăruri prea calde, prea reci, prea grase sau prea dulci. Consum excesiv de alcool şi de tutun, medicamente (de exemplu acid acetilsalicilic), ingestia alimentelor nemestecate sau mestecarea insuficientă a acestora.

2. Cauze interne: infecţii ale tractului digestiv: helicobacter pylori, febră tifoidă, paratifoidă, enterită, dizenterie, scarlatină, difterie, stres şi probleme emoţionale.

Pentru tratamentul gastritei, Dr. Pronat recomandă preparatul REGULAT®:

Modul de administrare al REGULAT®:

Administrare internă: în cazul gastritei, REGULAT® trebuie administrat numai diluat, pentru a nu irita suplimentar mucoasa gastrică inflamată.

Administrare internă: 2-3 linguri de REGULAT® în 1⁄2 pahar de apă. Se recomandă de asemenea administrarea de REGULAT® amestecat cu mucilagiu din sămânţă de in (vezi colita ulceroasă) sau ca adaos în supe care conţin substanţe alcaline.

Administrare externă: compresă abdominală umed-caldă cu amestec din apă şi REGULAT® diluat (1:1).

► în tratamentul bolilor de stomac se recomandă, la scurt timp după administrarea medicamentaţiei în stare lichidă sau sub formă de terci, răsucirea corpului aflat în poziţie orizontală în jurul axului longitudinal. Acest lucru facilitează distribuirea uniformă a medicamentaţiei administrate pe întreaga suprafaţă a mucoasei.

► preparatele, care protejează mucoasa gastrică (de exemplu: Maloxan, preparate pe bază de oxid de aluminiu sau calciu-fosfat), pot fi amestecate fără probleme cu REGULAT®. Aceste preparate protejează mucoasa gastrică; REGULAT® reduce simptomele inflamaţiei.